Produktów w koszyku: 0

Szybki kontakt

Masz pytania zadzwoń:

Tel. 94 37 572 95

Lub napisz:

sklep@woodpol.com.pl

Pliki Cookies

Obsługa posprzedażowa

  1. Duplikat faktury

    • W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy za pośrednictwem Poczty Polskiej.


  2. Zgłoszenie reklamacyjne

    • W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie takiej informacji poprzez formularz kontaktowy zawarty na stronie Sklepu, podając numer zamówienia, lub poprzez telefon do Sklepu w godzinach 7-15.
    • Uszkodzenie mechaniczne

      • Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
      • W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu uszkodzenia mechanicznego odebranej przesyłki prosimy o przesłanie przez formularz reklamacyjny protokołu szkody sporządzonego z kurierem, protokół jest jedynym dokumentem na podstawie, którego sklep może uznać zasadność reklamacji. Przy rozpatrywaniu tego typu zgłoszenia bardzo pomocne są zdjęcia z widocznym uszkodzeniem produktu oraz zdjęcia opakowania zewnętrznego, przesłanie tych dokumentów pozwoli nam sprawniejsze załatwienie sprawy.
      • Po uprzednim poinformowaniu Sklepu uszkodzony produkt należy odesłać na koszt sklepu Woodpol na adres naszej siedziby podając przy tym otrzymany numer zamówienia. Po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn produkt jest sprawdzany pod kątem opisanego uszkodzenia po czym sklep zgodnie z żądaniami Klienta zamawia nowy egzemplarz produktu bądź zwraca koszty jego zakupu.

Termin załatwienia reklamacji w przypadku wymiany produktu jest uzależniony od jego dostępności.

Autor:SZ