Produktów w koszyku: 0

Szybki kontakt

Masz pytania zadzwoń:

Tel. 94 37 572 95

Lub napisz:

sklep@woodpol.com.pl

Pliki Cookies

Informacje przed zakupem

  1. Jak złożyć zamówienie ?

    • po odnalezieniu interesującego Ciebie produktu kliknij "do koszyka" oraz w przypadku szafek wybierz rodzaj frontu, w koszyku możesz także okreslić ilość danego produktu
    • aby kontynuować zakupy kliknij "powrót"
    • w każdym momencie możesz sprawdzić oraz zmienić ilość i rodzaj produktów w koszyku, znajduje się on u góry strony
    • gdy już powybrałeś wszystkie interesujące Cię produkty kliknij na "przejdź dalej" w koszyku
    • zaloguj się jeśli posiadasz login, jesli nie - wypełnij poprawnie dane w formularzu
    • wybierz formę płatności i dostawy
    • przeczytaj i zaakceptuj regulamin
    • kliknij na "wyślij zamówienie"
    • zamówienie zostało wysłane, w przypadku dokonania wcześniejszego wyboru zakupu na raty zostaniesz teraz przekierowany na stronę Żagiel, gdzie wypełnisz wniosek kredytowy.

  2. Potwierdzenie zamówienia

    • w celu potwierdzenia zamówienia odpowiedz na  e-mail wysłany przez naszego konsultanta
  3. Dostępność produktów

    • pod ceną każdego z produktów znajduje się informacja o dostępności produktów,

  4. Czas realizacji zamówienia

    • standardowo zamówienia realizujemy w ciągu 4 tygodni od dnia wpłynięcia należności na konto Sklepu Internetowego lub od momentu uzyskania potwierdzenia od Klienta w przypadku płatności za pobraniem.

  5. Koszty i sposoby dostawy

    • Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera STS, koszt przesyłki jest uzależniony od wagi przesyłki, zamówienia o łącznej wadze powyżej 180 kg wysyłamy na paletach. Jest to rozwiązanie korzystniejsze kosztowo dla Klienta.
    • Aby sprawdzić orientacyjny koszt dostawy dodaj wszystkie interesujące Cię produkty do koszyka a następnie wybierz formę płatności i dostawy.

  6. Bezpieczeństwo dostawy

    • Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.
    • Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.  W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

  7. Odbiór osobisty

    • Zamówione towary można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Szczecinku, mieszczącej się przy ul. Koszalińskiej 84 (wjazd za stacją benzynową Tomsol)
    • Odbierając towar prosimy zabrać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości.

  8. Formy płatności

    • Możliwe są następujące formy płatności:
      • Za pobraniem: płaci się gotówką kurierowi przy odbiorze towaru lub w siedzibie Sklepu Internetowego
      • Przelewem: po przyjęciu zamówienia do realizacji, prosimy w e-mailu o dokonanie przelewu. Zamówienie jest przekazywane do realizacji jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto.
      • Raty: za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zakupy na raty.

  9. Kupony rabatowe

    • W ramach różnych działań promocyjnych udostępniamy naszym Klientom kupony rabatowe w postaci kodów promocyjnych. Upowazniają one do korzystania z rabatów procentowych na cały asortyment sklepu.
    • Aby wykorzystać kupon rabatowy wystarczy wpisać kod w koszyku i wcisnać "przelicz". Ceny zostaną pomniejszone o kwotę rabatu. Kupon może mieć określony termin ważności - jeśli zostanie przekroczony, przestaje być aktywny.
    • Jeśli chcesz, możesz kod przekazać innej osobie, kod można wykorzystać wielokrotnie w trakcie jego ważności.
    • Jeśli chciałbyś otrzymać kupon rabatowy zapisz się koniecznie do naszego newslettera (dolny lewy róg strony). Otrzymasz od nas drogą elektroniczną informacje o najciekawszych ofertach, promocjach i konkursach oraz specjalne kody rabatowe. 

  10. Sprzedaż ratalna

    • Aby dowiedzieć się wiecej kliknij tutaj.

  11. Aktualność cen na stronie

    • Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu Internetowego są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  12. Gwarancja producenta

    • Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

  13. Możliwość zwrotu towarów

    • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
    • Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą za pomocą firmy kurierskiej lub innej na własny koszt na adres Sklepu Internetowego.